Sunday, May 1, 2011

අපිත් අපිට හැකි අයුරින් මේ දුවටත්,පුතාටත් උදව් කළොත් කොතරම් සතුටක් අපේ සිත් වල ඉතිරි වේද?


එක ඉත්තකයි පිපුනේ මේ මල් දෙකම
අද මැලවිලා ඇයිදෝ අකාලෙට
අම්මේ නුඹත් එක් දෙවියෙකි දරැවන්ට
කොහොමද උහුලන්නෙ මේ දුක තනියෙන්ම..


ආයුබෝවන්ඩ කීවා එහෙනම්,,
මට දැනෙන දුක ලියන්නද,මම දකින දුක ලියන්නද? කියන එක තමා අවුල.මං එදා කිව්ව මතක ඇති නේද?අපි හැමෝම එක වගේ නෑ කියලා.මම ඉස්සෙල්ලම තොරතුරැ ගෙන්න හදන්නේ මහනුවර දිස්ත්‍රික්කයේ වෙලම්බොඩ ලොකු අංග ජනපදයේ පදින්චි පුංචි පවුලක පුංචි මල් කැකලු 2ක් ‍ගැන. වයි.එම්. හෂිනි දිලේකා කුමාරි නම් පුංචි දියණියට වයස අවුරැදු අටකි.තැන තැන රවුමට ඉදගෙන ඉදහිට එබිකම් කර බලනා පුංචි සිගිත්තන් අතර හෂිනිට නම් ඉඩක් ‍නොලැබුනේ උපතින්ම ඔත්පලව නිසාය. සහෝදර (අයියා) සමන් බණ්ඩාරටත් හදවතේ සිදුරකි.16 වන වියේ පසුවන සමන් පුතා සාමාන්‍ය පෙළ හදාරයි.
දරැවන් මහ මග දමා යන අම්මලාට ආදර්ශයක් වෙමින් H.M.සෝමාවතී අම්මා දහසක් කම්කටොලු දුක් ගින්දර මැද පුංචි දුවයි පුතයි රැක බලා ගන්නා අන්දම මොන තරම් නම් අපුරැද?
මුහුණු පොතේ **සිත් නිවමු.පිහිට වෙමු ** පිටුවෙන් විශාල සේවයක් ඉටුකරන පුජ්‍ය සේරුවාවිල විමලානන්ද හාමුදුරැවන්ගෙන් ලැබුනු විස්තර‍‍ක් මත තමයි මේ ගැන ඔයගොල්ලන්ටත් කියන්න හම්බ වුනේ. උන්වහන්සේ විසින් කරන මේ සේවය අතිමහත්.මට කතා කරන්න බැරි වුනත් මට යමක් කරන්න පුලුවන් කියන විශ්වාසයේ නිසයි මේ කතාව ඔයාලට කියන්න හිතුවේ.ඉතින් මේ වගේ අසරණ උදවියට පිහිට වෙන එක ගොඩාක් පින් සිද්ද වෙන වැඩක්. අපිත් අපිට හැකි අයුරින් මේ දුවටත්,පුතාටත් උදව් කළොත් කොතරම් සතුටක් අපේ සිත් වල ඉතිරි වේද?
ඔයගොල්ලො මොකද්ද මේ ගැන හිතන්නේ කියලා මට ලියන්න...........මට තවත් තොරතරැ ගෙන්න ධෛර්යයක් දෙන්න........
.එහෙනම් ගිහින් එන්නම් කිව්ව‍ා.හැමෝ‍ටම ජය වේවා!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. niyami digatama karanna.api udau karanwa

    ReplyDelete
  2. හිත් පිත් නැති මිනිසුන් අතරේ අවංක හිත් ඇති උත්තමයෙක්............
    මට පුලුවන් උපරිම විදියට දායක වෙන්නම්..
    අපි මෙයාලට උදව් කරමු.....

    ReplyDelete